dimecres, 16 de novembre del 2011

"EL CÒMIC EN CATALÀ" PRESENTAT AVUI A "LA GRALLA" SOTA UNA PLUJA... DE DADES

Ni la insistent pluja d'avui ho ha pogut impedir... i en Jordi Riera i un servidor, hem presentat "El Còmic en Català", amb una prodigiosa capacitat d'adaptació a les adverses condicions atmosfèriques, lluitant amb les seves mateixes armes i oferint també una pluja, però de dades incontestables...
Com deia la meva filla quan no sabia com acabar un comentari de text a l'escola:
"M'ha agradat molt i m'ho he pasat molt be..."
D'entrada m'he sentit molt a gust en una llibrería tan estupenda i agradable.
Després es d'aquelles poques vegades que pots sentir que tothom qui t'escolta t'està escoltant. O que quan mires a algú, sempre reps energia positiva.
Avui, com a Bonus Track, també debutaba en una presentació el meu fill de tres anys  que ha insistit tot el viatge fins a Granollers en que anavem a una biblioteca i no a una llibrería...
Una associació d'idees que m'ha encantat.
També m'ha agradat la presencia familiar del meu distribuidor, o la d'un vell amic com l'Alfons Moliné.
I, per damunt de tot, el mes important ha estat veure content a l'autor del llibre.
A qui torno a agrair la seva gran feina i dedicació al còmic en català.

2 comentaris:

Jordi Riera ha dit...

Gràcies Joan, també a La Gralla, a SD i a tots els que han aconseguit arribar a la presentació malgrat el "ho plou massa" que deia Raimon. Sempre es divertit compartir un "escenari" amb una persona brillant com en Joan. S'ha comentat forces temes sobre el món de l'historieta i no he vist badalls ni gaire personal que mirés el rellotge. Bé, bé, bé,...

Anònim ha dit...

M'hauria agradat ser-hi.